Glad Midsommar!

Glad Midsommar! 
 
Jacob, Jennifer och jag kom till stugan igår kväll. Efter att ha firat pappa i onsdags och Jacob i går har det varit skönt att ta en lugn morgon här i stugan. 
 
Solen skiner och det är blå himmel. För att vara midsommarafton är det ju fanatiskt väder! Sedan att det blåser och är 12,5 grader ute och var 15 grader inne i stugan i morse är en helt annan sak! 
 
Vi har ätit frukost, jag har druckit te på farstukvisten och nu sitter vi i soffan och lyssnar på musik (och grejar med våra telefoner.) Om en liten stund skall jag åka och midsommarträna på sommargymmet. I år bryter jag traditionen med att hoppa längdhopp på midsommarafton (har gjort det varje år sedan jag satte pers), i år blir det gymmet - jag ser faktiskt fram emot det! 
 
Så, jag önskar er en härlig dag!
 
1 Jessica Högberg:

skriven

Så härligt ni har, Glad midsommar!

Svar: Ja :) Det är härligt här :) Detsamma till dig :)
JHH

Kommentera här: