Februariselfie

Jag har ju som mål att;
en gång per månad, skall ta en selfie vid vatten under en promenad. Tanken är alltså att komma ut på en promenad, och att den skall vara relativ lång. Att jag väljer vatten är mest att jag tycker så mycket om vatten men också att det gör att jag kommer gå på andra ställen än där jag brukar gå. Anledning till selfie är mest för att "bevisa" för mig själv att jag varit där.
 
Så här kommer alltså februaripromenaden. Den här gången valde jag Kungälv och en promenad runt fästningen. Att kalla rundan för lång är sannerligen att överdriva men med tanke på statusen i min kropp är jag mest nöjd med att jag kom ut, det är ju det som är tanken.
 
Även denna månad lyckades jag få en promenad i sol. 
 
Här hittar ni janauripromenaden
 
 
 
 
Och så avslutningsvis själva selfie som visar att jag faktiskt var ute på promenad.

Kommentera här: