Januariselfie

Jag har inte skrivit något om vad jag har för mål för det här året. Jag har egentligen inte så stora mål men av de saker jag tänkt försöka göra under det här året är att jag, en gång per månad, skall ta en selfie vid vatten under en promenad.
 
Tanken är alltså att komma ut på en promenad, och att den skall vara relativ lång. Att jag väljer vatten är mest att jag tycker så mycket om vatten men också att det gör att jag kommer gå på andra ställen än där jag brukar gå. Anledning till selfie är mest för att "bevisa" för mig själv att jag varit där. 
 
Det känns lagom att ha som mål att göra det en gång per månad. Hade det varit för några år sedan hade det varit väldigt lätt. Nu har jag varit så dålig att komma ut så det känns mer rimligt i dagsläget. Nu i början på året kommer det krävas att jag skall göra det på helgen under dagsljus vilket också är en utav tankarna - dagsljus är bra!
 
Så idag sken solen då jag passade på att ge mig ut på promenad på sisådär 50 minuter. Gick bort till forsen och sedan tillbaka. Hade det inte varit för det här målet så hade jag aldrig gått just dit. Det var väldigt fint att höra vattnet porla. Så bra mål för mig!