Bra helg

Den här helgen har varit, lugn men innehållsrik och dessutom gett mig lite ro, sammanfattningavis kan man säga att den har varit bra! 
 
I dag har jag varit ute på en långpromenad men det berättar jag förhoppningsvis mer om i veckan. Jag har även lagat mat så att jag har några luncher klara så nu ser jag fram emot luncherna här i början av veckan. Nu i eftermiddag/kväll har jag varit hos min bror och svägerska och ätit middag. Så fint att träffa dem! Tack för mat och sällskap! 
 
Så som jag sagt! En riktigt bra helg; hänga i stugan, jag fått sova ordentligt, jag har varit ute på promenader, fått umgås med delar av familjen och har mat redo. 
 
Nu avslutar jag det här inlägget med ett gäng bilder från i kväll och själv skall jag försöka sova! Trevlig söndagskväll! 

Kommentera här: