Varm om halsen

Det är tacksamt att ha en blogg, man får snabbt svar på sina frågor. Visst hade det gått bra utan en blogg också, jag hade fått klara mig lite mer själv och svaren hade inte kommit lika snabbt ;) 
 
Vad är det hon snackar om?
 
Jo, mina halsproblem. Jag har löst dem.
Tanken att jag skulle gå runt och frysa under mina promenader den är nu som bortblåst.
Lösningen:
 
Det hela startade med att jag fick tips om den här hemsidan (tack!!). Ett mycket gott tips och som jag nappade på men inte beställde jag hem något med en gång. Jag är segast med att göra beställningar men tänkte att det skulle lösa mina problem. 
 
Igår när jag väntade in en vän hade jag tid över, gick in på Team Sportia för att fördriva tiden och tänkte att jag skulle kolla på träningsskor. Påvägen ut såg jag att de buffar. Jag funderade och kom fram till att jag lika gärna kunde köpa en istället för att beställa en (priset var ungefär detsamma). Sagt och gjort. 
 
Så nu är mitt halsproblem löst. Passade alldeles perfekt för en provpromenad denna morgon när det var kallt.
Hur fungerade det? 
Jo, tack alldeles utmärkt!
 
Jag är nöjd!
 
 
1 Linda:

skriven

Fin du e :) buff med utsläppt hår=fint! Jag tror jag oxå behöver en buff...

Kommentera här: