Lite sol då och då och jag är glad



Här sitter jag och är astrött. Det är inte nyttigt att hålla på som jag gör nu (jag erkänner det) men oj, vad jag tycker om det. Anledningen till att jag är så trött är att jag inte kunde gå och lägga mig med en gång igår, jag var så uppe i varv. Så det blev sent men jag har klarat av skolan någolunda bra och pianolektionen gick bra den också.

Jag mår bra just nu, solen skiner vissa dagar och jag blir pigg av att träna. Även om det motigheter (vem har liksom inte det?) så skrattar jag mer än jag gjort på väldigt länge. Jag är så glad att jag kan träna, att det går bra med den där joggningen mot 5 km, att jag tränar lite teknik, att jag får vara med på barnträningen och samtidigt så har jag en trevlig klass med bra vänner och jag har vänner som jag vill och hinner träffa utanför skolan och innan eller efter träning.

Nu skall jag få i mig mat, jag är så hungrig så jag snart kommer gå in i någon form av fas där jag inte är helt närvarande. Sedan skall jag dra iväg och träffa en vän. Det skall bli mysigt och kul. Det känns som om jag lever livet just nu?







Kommentera här: