Tack mina vänner för en underbar dag



Den här dagen har varit så sjukt grymt bra!! Jag har verkligen fått allt det där jag behöver för att det skall bli en bra dag.

Så här såg min dag ut idag:
1. Gå upp alldels för sent och stressa till bussen men hann i tid
2. Vara i skolan med väldigt trevliga klasskamrater
3. Äta lunch med delar av klassen
4. TRÄNA i hallen
5. Åka hem till en vän och precis hinna äta
6. Barnträning
7. Åka och träffa yttligare en vän
8. Flänga runt i olika mataffärer tillsammans med henne
9. Komma hem
10. Är trött

Som ni märker finns det ingen tid över att ta kort så jag har inget kort från något av det som hänt under dagen. Men jag har som sagt haft en väldigt bra dag. Nu är jag så trött ås jag knappt orkar äta eller duscha. Jag kommer nog sova gott i natt.

Så tack mina kära vänner, jag har haft en underbar dag!


Var grymt flamsig på slutet av kvällen så tycker den här bilden blir bra
1 Sändrew:

skriven

Du e såå snygg :D

Kommentera här: