Så förfärligt är det väl inte?



Med risk att folk skrattar åt mig nu av en speciell anledning. Men, ser min blogg (bloggar) förfärliga ut? Det finns en anledning att jag frågar men det vill jag inte säga innan jag har fått svar. Jag erkänner att jag inte har den snyggaste bloggen men samtidigt tycker jag det är grymt med tanke på att jag egentligen kan noll. Eller är det bara jag som inbillar mig? Att jag sedan inte uppfyller bloggens syfte, det är ju en annan sak. Jag måste och vill verkligen komma på något nytt mål, men just nu ser jag inget självklart sådant.

Förövrigt så håller jag nu på med listan och är lite småtrött på åskan som drar över och har gjort nästan hela dagen. Annars så börjar det kännas som jag har börjat bearbeta det som bearbetas ska.

Nu börjar hösten snart komma, det var riktigt kallt när jag gick ut en  jättesnabbis för en stund sedan. Det är lite speciellt att träna då. Man får ta på sig lite, lite mer kläder. Det är en lite extra kyla men samtidigt är det väldigt behagligt och det är framförallt behagligt att vara ute och jogga tex vid en sjö eller så. Jag får se till att dra igång träningen så fort jag har anpassat mig till mitt nya schema.


1 Jennifer:

skriven

Jag tycker inte att din blogg ser förfärlig ut :) Den är faktiskt jättefin! Du är duktig du, min svägerska :)



Kram

2 Lovisa:

skriven

Jag håller med Jennifer, du har en jättefin blogg!

Kommentera här: