Den sista sommarlovsveckan



Nu är sommarlovet över, på riktigt. Imorgon börjar skolan igen. Jag brukar aldrig göra sådana där listor som finns lite här och där men det finns vissa undantag, jag funderar på att göra en lista på sommaren 2010. Skall bara kolla igenom den och läsa igenom vad jag har gjort (ibland är det tacksam att ha blogg, man kan se vad man själv gjort.)

Men den här sista veckan har varit så sjukt perfekt på något sätt. Jag har fått göra allt det jag ville göra, jag har träffat massa härliga människor och ja, det känns så bra.

Måndag: Åka hem från stugan med sjukt mycket packning och syskon. Och så till det absolut bästa: Kvällsbad. Det var grymt!
Tisdag: Tränande lite och sedan konfa (där det verkligen gick skit med pianospelandet). Iväg och luncha med bästa Sandra. Tillbaka hemåt och sedan UG för att sedan avsluta kvällen med bad. Den var en så grymt, grymt bra dag!!
Onsdag: Jag har för mig att jag gjorde något för förmiddagen...jag gjorde kanske inte det nej. På kvällen blev det iaf PubQouiz med några tjejer från gamla klassen. Vi förlorade inte och vi vann inte. Det tycker jag ändå är ett godkänt resultat, eller?
Torsdag: Tog mig en regäl sovmorgon (såå skönt!). Slappade och åkte sedan och hämtade Sandra, drog till kyrkan och umgicks med trevligt folk.
Fredag-Söndag: Konfaläger. Tänk att få avsluta en sådan här vecka med ett konfaläger.

Det känns grymt att avsluta med en underbar vecka!!
Och jag har inga bilder för min kamera är ju fortfarande trasig och ja, det kommer nog ta lång tid innan det blir någon förändring där. (Hon är så..den där Johanna)

Kommentera här: