Tresteg

Ny kväll i soffan. Och ny kvarg och nytt te (tack lov, tänk om det varit samma som i går) efter ytterligare ett träningspass. 
 
I dag var det friidrott. Det där benen nedan på bild har alltså idag hoppat tresteg eller stopp där, de där benen på bild har >>försökt<< hoppa tresteg tillsammans med resten av kroppen som de där benen tillhör och ja... Jag försökte i alla fall (?). 
 
Jag kan inte direkt påstå att tresteg är exakt det min kropp är uppbyggd för just nu så jag orkar inte hålla upp kroppen, klara av kraften liksom. Haha, redan vid uppvärmningen höll jag på att trampa snett men jag lyckades rädda upp det i sista stund. I alla fall, jag var med. Jag testade och jag fick ett bra förstasteg, vilket visserligen var med fel fot men ändå, på ett av hoppen. Jag får vara nöjd med dagens deltagande helt enkelt. 
 
Ni får stå ut med att det är en del träningssnack här ett tag, det är i och för sig alltid en rätt stor mängd av det där men just nu försöker jag komma igång igen och då är det skönt att skriva om det men jag skall försöka variera mig också! 
 
Nu skall jag försöka komma ner i varv och försöka somna tidigt. Det är värst vad trött man är när man börjat jobba igen. 
 
 
 
 

Kommentera här: