Vem är hon?

Har landat i soffan och funderar på vad som hänt den här helgen. Vem är hon som har flyttat in i min lägenhet och har ork att göra en massa saker? 
 
Ärligt talat har jag inte varit så produktiv, frivilligt, på hur länge som helst, det var långt innan jag flyttade i somras. Jag känner inte igen mig själv. Så nu sitter jag och funderar på om jag faktiskt har energi eller om det är falsk energi för att jag inte kan komma ner i varv? Men samtidigt så har jag vilat i perioder idag och när jag hade skrivit det där inlägget i förmiddags och vilat en stund så kände jag att jag hade energi över. 
 
Nåja, jag har i alla fall gjort ett bröd idag, fixat fyra lunchlådor och så kom Jacob&Jen och åt middag. Jag hade gjort egen pizza, både pizzadegen och tomatsåsen hade jag fixat samt inlagd krinärtskocka för att ha på pizzan. 
 
Och nu är lägenhet städad och fin, jag har invigt att duscha med duschdraperiet som nu är på plats och ja, jag har mat för hela veckan så det nästan blir lite över. 
 
Jag vet inte riktigt hur jag skall hantera det här men jag antar att det bara är att njuta. 
 

Kommentera här: