Bra dag

I dag har varit en bra dag. 
 
Jag vaknade vid 6 och vaknade för en gångs skulle med känslan att jag inte ville sova hela dagen. Det var rätt skönt. 
 
Och sedan har dagen fortsatt i en god stämning. Det var också rätt skönt. 
 
Jag har gått fram och tillbaka till jobbet idag. Det tar 25 minuter enkel väg. Och det har varit så skönt!! Hade det inte varit för att jag hade bestämt att jag skulle iväg så hade jag lätt förlängt promenaden hem för det var så fint!
 
I kväll har jag tränat CX. Kör det för tredje veckan i rad och jag vet inte om det är för att det är tredje gången eller för att det här varit en bra dag men idag kändes det mycket bättre än tidigare gånger. Också det väldigt skönt!! Kul när träning är rolig. (Fick dessutom prata med en fin vän och fd kollega vilket var väldigt fint!).
 
Kommer nog somna ganska så snart. Det skall sannerligen bli skönt!
 



 

Kommentera här: