Två vinterbilder i mars

I morse ringde klockan tidigt. Jag kliver upp, går till fönster och ser att de snöat under natten. Går och lägger mig igen för jag känner inte alls att gå ut i snön och springa intervaller. Ligger där och velar mellan att göra eller inte göra. Efter 30 minuter går jag upp och åker iväg. Bättre att komma ut än att inte göra något alls. 

I dag skall jag inte låta träningen vara i fokus utan jag vill berätta hur fint det var i morse. Nog för att jag hellre velat ha sol och vår än snö så är jag ändå väldigt glad att jag kom ut för det var väldigt, väldigt vackert med snön och allt det gråa och allt dis, dessutom var det väldigt behaglig temperatur, ingen vind och jag var nästan helt ensan.

Så glad att få komma ut och njuta av fin natur och frisk luft. Intervallerna blev kanske inte riktigt som jag tänkt men jag fick 30 sköna minuter ute i den vackra naturen.  

Har två bilder från i morse som jag tycker är fina. Den första är finast av de två men den andra är väldigt fin om man inte jämför ljuset med den första (hängde ni med där?). Om ni läser från mobilen skulle jag föreslå att ni ändrar till datoranpassad webbläsare, mobilfunktionen gör inte riktigt bilderna rättvisa.  



Kommentera här: