Stugan

I kväll är jag i stugan och det känns väldigt bra. 
 
Jag har känt mig så trött och hängig under dagen så jag kände faktiskt inte först för att sätta mig och köra till stugan men efter lite vila hemma fick jag energi och åkte hit. 
 
Det är fint här ute men allt har verkligen slått ut tidigt i år, blommor som brukar vara som finast vid midsommar har nästan blommat över. Det känns lite sorgligt, jag har inte hunnit njuta av någon natur den här våren så därför känns det väldigt bra att vara ute nu när jag är ledig i morgon. 
 
I kväll är det kallare än det varit på länge, när vi satt och åt upptäckte jag att jag hade 600 steg kvar till 10 000 steg och bestämde mig för att gå en sväng i trädgården. Det var skönt men som sagt lite kallt. 
 
Här kommer lite bilder från kvällen, jag önskar er skön kväll!
 

1 emma:

skriven

vilken fin trädgård :)

Svar: Visst är den fin:)
JHH

Kommentera här: