Regn!

Vilken oinspirerad rubrik, jag erkänner det, men faktum är att det är ganska så skönt att det regnar. Dels så behöver naturen det men det är också skönt att det är lite svalare så jag kan vädra ut lägenheten lite och äntligen få en känsla av ett något mer syrerikt rum. 

Jag har inte skrivit så mycket om flytt och den nya lägenheten, har lovat några att jag skall göra detta så det kommer framöver men inte i kväll för nu behöver jag fixa lite saker innan jag försöka somna tidigt, jag har nämligen tänkt träna i morgon bitti om inte huvudvärken jag haft igår och idag blivit värre i morgonbitti. Jag tänkte även skriva lite om min träning, så det kommer ett inlägg om det. 

Dagens bild är tagen i stugan, innan regnet, det är alltid lika svårt att åka därifrån. Jag vill stanna där och ha semester för evigt, typ. 



Kommentera här: