När syster hälsar på

I fredags var min syster och hälsade på mig. Det var så fint att träffa henne!! 
 
Utöver att packa upp lite kökssaker ur flyttkartonger (tack syster) så åt vi även jordgubbar. Det var väldigt gott. 
 
 
Och så spelade vi Yatzy (så klart). Så här glad var min syster efteråt. 
 
Och så här glad var jag; 
 
Ni kanske kan gissa vem som vann? 
 
Kvällen avslutades med ett bad i sjön, det var skönt efter ett tag. Fint var det i alla fall att träffa henne! Tack för besöket kära syster! 
 
 
 
Ps. Min syster är odräglig vinnare. Det kan ni kanske se på hennes min... 
 
Ps 2 men jag tycker om henne ändå. 
 
Ps 3 men det var lite surt att inte vinna...
 
Ps 4 Men jag är inte bitter...
 
Ps 5 inte alls. Och inte heller dålig förlorare heller...
 
Ps 6 inte det minsta. 
 
Ps 7 Jordgubbarna var i alla fall goda och sällskapet fint. 
 
Ps 8 ...
 

Kommentera här: