13 bilder från helgen

Hemma igen efter en fantastisk helg. 
 
Under den här veckan har jag känt mig lite trött, något nedstämd men framförallt har jag längtat efter ledighet. Så kom helgen och igår och idag har det varit sol. 
 
Och nu är jag hemma. Varm i kroppen efter att ha suttit i solen, njutit av solen som värmt och bränt ben. Suttit i solen och lyssnat på ljudbok i timmar och virkat hundratals maskor. Jag är varm i hjärtat av att fått träffa familjen varje dag sedan i onsdags, fått skratta, vara mig själv och bara njuta av att få umgås med människorna jag tycker allra mest om. Och så är jag varm och lugn i själen efter att fått vila och vara i stugan. 
 
Jag känner mig lite piggare nu, vilket i och för sig kan bero på att jag, dum som jag är, somnade när jag kom hem och känner mig redo för en ny vecka.Jag hade ingen tanke på att få en sådan här riktig solig och värmande helg så jag är verkligen positivt överraskad. Behövligt har det varit! Verkligen! 
 
Eftersom jag är alldeles hög på solsken och stug-vistelse bjuder jag här på ytterligare lite bilder från helgen, jag antar att ni är lite trötta på det nu men det är inte jag. Jag älskar det här. 
 
Jag rekommenderar er att läsa i datoranpassat läge om ni läser från mobilen, jag tycker bilderna blir lite bättre där och dessutom verkar en av bilderna försvinna i det ändra läget (?). 
 
 

Kommentera här: