Varberg

Igår kom vi (mamma, pappa och jag) till Varberg och i morse började jag "jobba" med pappa. 

Vid 07.00 åkte vi och vi var nog inte "hemma" förrän 20.30-tiden, så det här varit en lång dag i dag men det var förväntat. Vi har faktiskt tagit fikapauser och en ganska lång lunch. Efter 3 timmar kom huvudvärken men med Pepsi, salta kex och godis släppte det. Har hjälpt pappa, påmint honom om diverse saker ex dricka vatten, fixat lappar, listor, nycklar, infopärm, med andra ord massa praktiska saker. I morgon börjar mötet, det blir bra! 

Hur mycket vi hörs den här veckan vet jag inte, vi får se helt enkelt vad som händer och vad jag gör. Så, vissa av er kanske jag träffar i Varberg, det blir roligt! Er andra önskar jag en fin vecka så hörs vi! 

Bilderna är tagna där vi bor, några bilder från idag har jag inte hunnit ta.

1 Sarah:

skriven

Va skönt att huvvevärken släppte :)

Svar: Ja :) Det var skönt :)
JHH

Kommentera här: