Sommaronsdag


Idag har jag varit hos naprapaten. Det är alltid lika motiverande, ärligt talat är det nästan de mest motiverade rent träningsmässigt under året! Kroppen fick faktiskt ok även om mina kontorsaxlar just är kontorsaxlar men för övrigt var det okej. 

Efter naprapatbesöket gick jag till Trädgårdsföreningen och slog mig ner där för att äta lite och sedan lägga mig ner i gräset, lyssna på ljudbok och njuta av solen och jag måste ha somnat för helt plötsligt vaknade jag av att jag frös pp grund av att jag hade hamnat i skuggan, jag hängde inte alls med i ljudboken och jag kände mig så där groggy som man gör när man vaknar till häftigt. Det var nog det jag hade planerat, bli så avslappnad att jag skulle somna. 

Hade det inte varit för att jag behövde hem och sova så hade jag stannat kvar en stund till, solen sken och det var varmt, människor promenerade lugnt omkring, några joggade och blommorna var vackra. Det var semester- och sommarfeeling helt enkelt. 

Älskar sommaren! 






Kommentera här: