Promenad med dopp

 
I dag har jag startat dagen med rörelse.  
 
Jag började med att gå i 19 minuter tills jag kom till skogen där jag brukar träna. Jag hade tänkt att köra lite löpskolning mm för att få i gång kroppen i lite löpning- och friidrotts- mode igen. Inte för mycket, inte för mycket press utan bara komma igång lite. Det blev 20 minuter inklusive 10 lätt,lätta backintervaller. 
 
 
Min handduk och bikini var fortfarande lite våta sedan jag duschat i uteduschen i går kväll så jag hängde upp dem på en gran under tiden jag tränade. 
 
 
Sedan promenaderade jag i 17 minuter innan jag kom till sjön. Där bytte jag om och tog ett dopp. Även idag var det skönt i vattnet, hade kunnat vara kvar betydligt men insåg att jag behövde komma hem innan energin tog slut allt för mycket. 
 
Så 19 minuters promenad hem och nu väntar en lugn dag här i stugan, ja, med undantag Sverige-matchen då. 
 
Jag önskar er en fin lördag! 
 

Kommentera här: