Mysig kväll

Jag har haft det mysigt i kväll. 

Ni kanske nu blir lite fundersam när jag kommer nämna mysigt och tvätta i samma inlägg men det är faktiskt så. I eftermiddag och kväll har jag tvättat och mellan tvättarna har jag vilat i soffan. Lite innan 8 gick jag ner för att vika tvätt och kom sedan upp till lägenheten lagom för att titta på fotbollsmatchen. 

Spelade Yatzy, la patiens och tittade på fotboll. Diskade lite samtidigt som fotbollen var på i bakgrunden. En mysig och lugn kväll helt enkelt. 

Det här är anledningen att jag ville träna i morse (Jag kom iväg). Jag kan få en lugn och skön eftermiddag och kväll hemma, vilket är välbehövligt. 

Känner nu att jag mest svamlar så det får vara nog för idag, nu är det dags att varva ner och försöka sova.

Jag hoppas ni haft en fin dag! 
Och ja, bilden har egentligen ingen koppling alls med det här inlägget...


Kommentera här: