Lördag

Jag hade skrivit ett inlägg där ni fick följa mig i en yatzy-omgång men så stängdes inlägget ner och försvann. Jag antar att det kanske var bäst för SÅ intressant är det inte med Yatzy (det tycker i och för sig jag...). Jag körde i alla fall två omgångar och i andra omgången blev det 586 poäng, vilket är bra!

Om ungefär 2 timmar skall jag åka mot stugan och fira min bror (Stort GRATTIS till honom!) Och innan dess skall jag; diska, dammsuga, städa mitt mer, packa för ca en vecka, bädda om sängen, duscha och lite andra småsaker. Tvättat har jag redan gjort, jag väntar nu bara på att det sista skall torka. Ätit frukost har jag också gjort, det var väldigt gott! 

Jag kan ju erkänna att jag inte är jättepepp på varken städa eller diska men jag antar att det bara är att köra igång, om jag lockar mig själv med Pepsi Max så går det nog bra... 

Trevlig lördag på er! 




Kommentera här: