Hej stugan

Idag har vi, familjen, varit i stugan och fixat med träd och buskar och eldat grenar, julgranar, kvistar och sånt. Vilken trevlig dag det har varit! Det här var exakt vad jag behövde. 
 
Saker den här dagen bestått av som jag mår bra av:
♡ Umgås med familjen.  
♡ Vara ute i stugan
♡ Skratta med familjen.
♡ Sucka åt min syskon som retas och tjafsar.
♡ Vara utomhus.  
♡ Få ta i med kroppen.
♡ Jobba i trädgården.  
♡ Sol 
 
Nu har jag kommit hem och är så där mör i hela kroppen. Lite trött i huvudet efter att ha eldat och druckit lite för lite vatten och väldigt trött i kroppen efter sågande och klippande. Det är en sån härlig känsla att få vara utomhus och att få ta i med hela kroppen. 
 
Nu skall jag slappa resten av kvällen innan jag, troligtvis, kommer somna skönt. Önskar er en skön lördagskväll! 
 
Det var sol när vi kom ut till stugan men den nådde knappt själva stugan.
 
 
Det var inte sol hela dagen utan faktiskt mest mulet men ibland trängde solen igenom och då njöt jag lite extra.

Kommentera här: