Fredag och helg!

I eftermiddags gick jag från jobbet vid fem och var nöjd. Jag var nöjd med att jag gjort det jag tänkt jag skulle göra och hade en skön känsla att ha kommit ikapp med i alla fall några saker. Det kändes så bra att kunna gå från jobbet för det kändes som jag kunde det i stället för gå från jobbet för att man för trött att jobba mer. Så skön känsla!  

När jag satt i bilen hem tänkte jag att jag kanske skulle ge mig ut och jogga lite. Bestämde mig för att göra det med en gång så gick bara in och letade upp alla kläder och tillbehör och gav mig sedan ut på en lätt runda. Jag var försiktig och blandade med att gå för jag har inte joggat eller sprungit längre än 15 minuter sedan i augusti.  Väl ute var det skönt att komma ut i friska luften även om det blåste lite kallt. Fick ihop 30 minuter vilket kändes lagom idag. 

Var hemma vid kvart över sex och var då nöjd med både jobb och träning. Nu, ett halvtimmes långt telefonsamtal med pappa och lite mat senare, så känns det som en väldigt fin start på den här helgen. 

Jag vet inte hur ni spenderar er fredagskväll men jag hoppas den blir fin! Själv skall jag titta på OS-repriser. Det blir bra! 

Trevlig helg! 



Kommentera här: