En fantastisk dag!

Min idag i går var SÅ bra! Den var proppfull med aktiviteter och jag njöt hela dagen! 
 
Jag började med att gå vid sju för att stryka, pynta och städa lägenheten. Om jag i fredags lyssnade på musik och njöt så nöjt jag i går morse av tystanden att bara stå och stryka i ett mysigt upplyst rum samtidigt som det var mörkt ute. Jag strök duken och började plocka i ordning och pynta inför kalaset och hann precis ta foto innan det var allt för ljust ute. 
 
 
Halv tio mötte jag upp min bror och svägerska för att gå och titta när min svägerskas lillasyster hade uppvisning i konståkning. Det var fint! 
 
 
Efter att ha handlat lite åkte vi hem till mig för att byta om och åka mot Prison Island. Därifrån har jag inga bilder för det hinner man inte med när man är där men det.var.SÅ.roligt. Jag verkligen, verkligen tycker om den typen av aktivitet/utmaningar och vi var ett så bra team. Eftersom vi känt varandra länge och gjort sådant här innan så hade vi bra sammanhållning. 
 
Efter detta åkte vi hem till mig för att fixa inför kalas. Mina stackars vänner och gäster fick hjälpa till att plocka i ordning och fixa i köket, skära grönsaker, skära bröd och fixa kaffe mm. Vid 18 dök resterande del av familjen upp och en vän till familjen. Sedan njöt jag/vi av trevligt sällskap och gott fika. 
 
En riktigt, riktigt bra dag med fina vänner/familj och jag är så tacksam för all kärlek jag kände under den här dagen. Så innerligt tacksam, på något sätt kan jag inte riktigt begripa det heller. All den kärlek jag får. 
 
TACK för en fantastisk dag! 
 


 
 
 
 

Kommentera här: