Aprilselfie

För två veckor sedan packade jag ryggsäcken med bland annat te, kvarg, frukt och vantar och begav mig ut på promenad runt Surtesjön. 
 
Det hade varit varmt i några dagar men den här söndagen var det inte lika varmt och regnet låg i luften men trots det var det väldigt skönt att att komma ut. Jag var nog ute i sammanlagt 3 timmar, inklusive frukostpausen jag tog ungefär halvvägs.  
 
Det är så här jag har tänkt mig att det egentligen skulle ha varit varje månad, en lång promenad, rejäl stund ute och sedan komma hem lite trött efter all frisk luft men med ett glatt hjärta. Det var ungefär så jag kände när jag kom hem efter denna promenaden. Mer sånt här tack! 
 


 
1 Karin:

skriven

Så himla mysigt!! :) det där borde jag också ta mig för!

Svar: Jag är glad att jag lyckas få mig ut en gång i månaden vid vatten :) Ett tips helt klart :)
JHH

Kommentera här: