Trädgårdsföreningen

I morse gick jag upp vid halv sju, åt frukost i solen på farstukvisten och åkte sedan och tränade ett rörlighetspass. Efter träningspasset körde till lägenheten och ställde bilen där för att ta tåget in till Göteborg för ett naprapatbesök. 


Väl i Göteborg hade jag gott om tid innan så jag strosade lugnt runt och tog en sväng runt i trädgårdsföreningen. Det var så mysigt där så jag bestämde mig för att gå tillbaka dit efter behandlingen också.

Efter naprapatbesöket gick jag alltså tillbaka till Trädgårdsföreningen och satte mig i gräset och åt min lunch, läste lite,  vilade lite. Köpte en glass,gick en sväng, satte mig på ett nytt ställe och läste lite till. Det var alldeles lagom på något vis och väldigt mysigt, framför allt den där svängen innan naprapaten där folk inte riktigt kommit igång,  det var mer folk när jag kom tillbaka.  Oavsett, det var väldigt mysigt att gå där. Jag gillar ju gräs, träd, sol och blommor - ett perfekt ställe för mig helt enkelt.  

Nu är jag i lägenheten, har inte varit här mer än några minuter det senaste så det är faktiskt ganska skönt att vara här en längre stund. Skall nu äta och vila lite innan dagen fortsätter.   

Kommentera här: