Sammanfattning av vecka 28

Det var ett tag sedan nu så idag känner jag att det är ett fint tillfälle att dela med av en liten sammanfattning av den här veckan. En del saker har ni säkert redan läst och en del saker är nya. Här kommer i alla fall veckans punkter:
 
Veckans vändning:
Vädret idag. På ut till Hönö regnade det så mycket att det var lite svårt at köra pga sikten var dålig. På vägen hem, inte allt för många timmar senare, sken solen. Tvärvänding helt klart! 
 
Veckans mest nöjd med
Är nog mest nöjd över gårdagens längdhoppstest. Var besviken under och efter själva träningen men när jag analyserat det lite insåg jag att det faktiskt finns en viss utveckling. Det känns bra eftersom jag lagt ganska mycket fokus på träningen det sista. Är också nöjd över att jag kom ut på ytterligare en jogg på 30 minnuter denna morgon. 
 
 Veckans godaste
Min kollega rockade helt klart fredagsfikat i fredags. Vilken cheesecake! 
 
Veckans finaste
Är nog alla de korta morgonpromenader och morgonstunder på altanen den här veckan. Så fin och skön start på dagarna!
 
Veckans roligaste
På första plats: Träffa familjen, har faktiskt träffat hela familjen den här veckan. Visserligen inte alla samtligt men ändå - hela familjen på en vecka, det händer inte ofta nu för tiden. 
På andra plats: Det där pianospelandet i veckan, så kul att äntligen orka grotta ner sig i ett stycke igen. 
 
Veckans sötaste:
Helt klart kattungarna som jag träffat på flera gånger den här veckan. Så söta!
 
Veckan dopp:
2 stycken, båda i dag faktiskt. Badade ute på Hönö. Inte alls skönt. Fick ett sånt behov av bada igen (man kan tydligen få sådana behov?) och bestämde mig för att bada igen så åkte till en utav sjöarna på vägen hem och då var det jätteskönt, precis så där som jag vill att det skall vara. 
 
Veckans antal träningspass
7 st

Kommentera här: