Semesterplaner

Så... hur är nu mina semesterplaner. Jo, jag tänkte boka mig på första bästa flyg under morgondagen och ta mig till ett varmt ställe med sol och bad där jag spenderar min dagar på stränder...

... eller inte. Utan kanske mer som idag. Sova tills jag vaknar utan att vrida för mycket på dygnet, sitta i solen och slumra till. Läsa och  träna. Och så äta mat. Ja, detta har jag fått idag. 

Utöver detta tänkte jag träna ytterligare lite,  gå promenader och vila. Äta lite mer mat och läsa. Kanske lyssna på pod. Sova mitt på dagen. Sitta inne och dricka te när det regnar ute.  Kanske trotsa vädret och gå en promenad i regnet och kanske jag kommer skriva lite. Jag har två eller tre historier jag har påbörjat, jag tycker det är lite roligt att skriva så jag kanske får passa på när jag är ledig och om det regnar. 

Men mest kommer det bli träning. Jag tänkte nämligen bli vän med träningen igen, göra det roligt och inspirerande. Det ser jag fram emot. 

Bilden nedan är från förra semesterveckan, då blåste det för mycket för att vädra kläderna ute så jag fick hänga dem inne. Det blev en hel del, ungefär hälften med på bild. Det skall jag försöka mig på dessa veckor också. Träning är en del av frihet för mig. Det är bara så. 

Så, det var mina semesterplaner det. Hör ni inget mer från mig (vilket är ganska otroligt men kan hända) så vet ni vad jag skall göra. 

Kommentera här: