Sammanfattning av vecka 14

En ny vecka går mot sitt slut. En vecka med vårens härliga väder och tragiska händelser runt om i Sverige. Livets och världens alla sidor på något sätt. 
 
Veckans vändning:
I fredags. Det var sol, fredagskänsla i kroppen och på hela kontoret. Stämningen är hög och god. Och så läser man om det som hänt i Stockholm och den där glada och sköna stämningen tonas ner. 
 
Veckans helg:
Har varit hos mamma&pappa fast ja, de har inte varit hemma så jag har varit här ensam. Jag ville ha sol och då är det bäst hemma hos dem. Så den här helgen har jag solat,  kollat på tv (så fint att komma hem på fredagkväll och slå sig ner i soffan och äts kvällsmat och kolla på tv/film), tvättat, duschat utan att behöva gå ner i källaren och sovit gott. Rena semestern ju! 
 
Veckans solställe:
I lähörnan på föräldranas altan. Spenderade som sagt flera timmar där i lördags.
 
Veckans säsongspremiär:
Solbränna. Har mycket med punkten precis ovan att göra. 
 
Veckans bästa val:
Att gå ut i skogen i måndags. Hade en väldigt skön stund där ute i skogen. En fantastisk vårkväll.
 
Veckans googling:
"Så syr du din egna klänning". 
 
Veckans antal träningspass:
4 st. Nja, det går sådär just nu. Egentligen är jag inte särskilt missnöjd med antal träningspass utan mer min inställning och själva träningen i sig men jag kör lugnt ett tag till och hoppas på att det känns lite bättre till påsk då jag är ledig. 
 

Kommentera här: