Lördag

Låt oss först, innan veckans lördagshälsning, prata om gårdagen.  
 
Fredag eftermiddag och jag kliver ut i luften vid 16.50 och känner till min stora förvåning att det är varmt. Vårvarmt utan sol. Luften var varm. Får sedan bekräftat att det är 13 grader varmt. Åh! Älskar de här småsakerna med våren. Varm, mjuk luft är fina saker det!
 
Så. Lördag och helg.
I dag skall jag städa och plocka här hemma. Och så skall jag ta det väldigt lugnt. Alltså städa i lugn takt, en sak i taget. Ingen stress och inget pressande på kroppen. Jag hade tänkt träna också men vi får se vad det blir för träning. Jag känner mig seg idag och funderar på om det är pollen eller bara trötthet?  Egentligen spelar det ingen roll, det är bara skönt att ta en lugn dag utan tempo men ändå få saker gjorda. 
 
Jag hoppas ni har en skön lördag och att ni hinner andas och ta det lite lugn också!  
 
Vi hörs i kväll! :)
 
Dagens frukost 
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

gott :)

Svar: Ja :) :)
JHH

Kommentera här: