Mycket känsla

När jag åkte från jobbet idag insåg att följande: jag hade inte ont i huvudet och hade inte haft det på hela eftermiddagen. Dessutom kände jag mig helt okej, lite trött i huvudet efter en heldag framför datorn men känslan var ändå oerhört bra. Go känsla! 
 
Samma känsla var det då inte under dagens längdhoppande! Det gick inte alls bra, det märks att jag inte hoppar så mycket nu för tiden. Ingen känsla, tajming eller teknik över huvudtaget men eftersom man skall försöka se det positiva så fortsatte jag ändå och mot slutet var det i alla fall ett eller två hopp som kändes någorlunda okej. 
 
Just nu har jag en sån go känsla i kroppen (mycket känslor idag) känner mig lugn och avslappnad. Träningen är avklarad, jag har ätit min mat, matlådan inför i morgon står klar i kylen, träningsväskan behöver jag inte packa för i morgon är det ingen träning (jättekonstig känsla... visserligen 30 minuter foamroller men det får bli hemma på kvällen). Ja, det mesta känns liksom... bara bra. Det är en go känsla. 
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag! 
 
Bilden är från i fredags, idag har det mest varit grått och tråkigt. 
 

Kommentera här: