Gitarr en helt vanlig torsdagskväll

Vardagen lunkar på och ibland kanske den till och med joggar eller springer fram. Jag tycker jag hänger på ganska bra men är trött, riktigt trött. Så därför orkar jag inte skriva så mycket just nu. 
 
Men kan i alla fall berätta att i kväll har jag faktiskt spelat lite gitarr, det händer ytterst sällan så det var roligt, betydligt roligare än att diska som jag egentligen behövt göra. 
 
Nåja, nu skall jag kolla lite film, eller ja serie. Jag gör det på kvällarna, vet att det inte är det bästa (?) men det får inte tankarna att mala så jag kör på det ett tag till, det får mig ju att somna och det är ju det som är tanken. Sömn är viktigt! Just nu kollar jag på Numbers, har börjat om från början och är nu på säsong 2, ser fram emot att titta varje kväll, jag tycker om serien!
 
På återhörande (ett ord jag inte ens vet om det är korrekt använt?) någon gång framför när jag är lite piggare och finner orden lite bättre.
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Vad kul att spela gitarr! :-)

Svar: Ja :) det är roligt, även om jag inte gör det särskilt ofta :)
JHH

Kommentera här: