Att vara ledsen hör livet till

Anlednigen till att det inte dyker upp så mycket inlägg nu för tiden är bland annat av följande orsak; De senaste två veckorna har jag vaknat på morgonen och känt mig ledsen och den känslan har sedan suttit med i kroppen hela dagen. Det har gjort att jag inte riktigt vet vad jag skall skriva och jag har inte heller riktigt känt för att skriva något eller dela med mig av mina djupaste tankar (även om det till viss del skulle kunna skapa intressanta diskussioner och samtalsämnen). 
 
Det här är en känsla jag inte riktigt är van vid nu för tiden. Jag brukar vara trött eller stressad och stundtals omotiverad för typ träning och ibland även livet men det var länge sedan jag kände mig ledsen inombords. Visst har det senaste halvåret varit mer oroligt och kanske är det det som sätter sina spår nu? Även om jag inte kan sätta fingret på exakt vad det är som... känns? 
 
Nåja, I morgon kanske jag skriver om hur bra det känns efter träningen eller att det känns mycket bättre överlag. Eller så blir det ytterligare en period när det bara dyker upp något inlägg då och då. 
 
Hela jag är (mycket) känslor, det har jag alltid varit. Det har sin charm och det har stundvis inte lika mycket charm men jag har lärt mig att det hör livet till att inte alltid vara på topp, även om det kan innebära att antalet blogginlägg i en liten, personlig blogg skriven av JHH är lägre under en period. 
 
Nu skall jag snart sova, det har jag också lärt mig hör livet till och att det många gånger kan göra saker och ting bättre. 
 
God natt. 
1 Anonym:

skriven

Hej! Vill bara tipsa om att börja äta järn.. kände precis som du ett tag och vis järnbrist kan man få väldigt mycket psykiska symptom:/ testa det! kram

Kommentera här: