Stort grattis älskade syster

Idag fyller min fantastiska lillasyster år. Jag tänkte först bara välja en bild och lägga upp men när jag började titta bland bilder så kunde jag inte välja enbart en så istället har jag satt ihop lite olika kollage av bilder på dig, Elin, som jag tycker om. 
 
Men först av allt;
Stort, stort GRATTIS älskade syster <3

 Så mycket vackra och fina bider som jag hittade på dig! 
 
När jag letade bland bilderna så fann jag inte bara seriösa bilder också en och annan flamsbild, det är väldigt typsikt dig och jag skrattade gott (på ett väldigt kärleksfullt sätt) när jag såg dessa. 
Drama, drama, drama. 
 
Sedan, icke att förglömma, så har vi även de bilderna på oss två. Det finns några stycken och om jag får säga det själv (men en gnutta ironi i rösten) så är de väldigt, väldigt vackra. De finns få människor som får mig att skratta så mycket som du gör. Ja, till exempel den gången då du hade haft sommarlov i ca 2 timmar och redan klättrade på väggarna och fjompade dig så att jag tillslut låg på golvet och skrattade, eller som den mors dag när du fick med mig ut i skogen för att plocka blommor till mamma för att du hade lämnat iväg hennes. Och sedan har vi de korten som är kvar på min telefon och som jag tar upp när jag behöver le lite. Fina selfies som du har tagit där man i bakgrunden ser hur jag och pappa sliter och du sitter...med telefonen. Eller de stunderna då du försöker tvätta mitt hår i stugan (jo, det gick bra tillslut...). Överlag så tycker jag det är vackra bilder på oss två ;)
Vackra systrar
 
Så, återigen GRATTIS älskade syster. 
Vi syns i kväll!
 
1 Pälsbloggaren:

skriven

Grattis i efterskott :)

Kommentera här: