Gäsp, gäsp

Jobbade rätt sent och åkte sedan hem för att ladda om inför ett pass på gymmet. Fredagsträning är mysigt och det var riktigt roligt att köra styrketräning igen. 
 
Det blev rätt mycket ben på dagens träning, mycket utfall som jag tränade på. Det gick bra i början men sedan ju längre passet gick desto tröttare blev jag och tillslut hade jag knappt någon energi kvar. Jag var tokladdad innan passet och sedan när jag väl började tränade försvann den mer och mer, det var nog den riktigt tröttheten efter en lång arbetsvecka som slog in. 
 
Är i alla fall nöjd över dagens träning och känner att det inte är lika tufft motstånd rent träningsmässigt just ju, det är skönt. 
 
Nu skall det bli löjligt skönt att sova. Jag vet att jag säger så ofta men det är det! Jag är ständigt trött på kvällarna nu för tiden men det är så där skönt trött så man bara känner att det skall bli skönt att sova. Det är en härlig känsla. 
 
Jag hoppas ni har en skön fredagskväll och jag hoppas ni får en fin helg :) 
 Lyckades fånga en sån där riktig gäspning under träningen i dag. 

Kommentera här: