Vad-listan

Bjuder på en liten lista;

Vad stressar dig?
Att inte ha kontroll, väldit stökiga rum, det mesta när jag är trött.

Vad skall du göra i kväll?
Träna för i kväll är det måndag och friidrottsträning. Efter det tänkte jag åka hem och dricka te. Och så måste jag lämna tillbaka böcker till biblioteket, får inte glömma böckerna.

Vad är svårt?
Språk, mångsteg, trioler, laga fisk. Säga i från. Gå vidare. Hitta kläder jag trivs i, gå upp på morgonen. Jag kan hålla på hur länge som helst....

Vad är lätt?
Ge upp, tvivla. Är det här man skall skriva positiva saker? Jag kommer inte på något alls just nu...

Vad blir det för middag idag?
Köttfärs och ugnsbakade rotfrukter. Är så hungrig så det skall bli riktigt gott.

Vad vill du göra mer?
Gå promenader, hoppa längdhopp, sova. Ha ork att umgås med folk. Spela piano. 

Vad går du i gång på?
Listor som kan prickas av (efter genomfört arbete). Egentligen kan det vara lite vad som helst. Helt plötsligt bestämmer jag mig bara och kan gå i gång på något.

Vad gråter du av?
Stress, känsla av att inte räcka till, högintensiv träning, trötthet. I vaniga fall gråter jag av ganska mycket men nu det senaste har jag inte gråtit något alls, vet faktiskt vad det är som har hänt.

Vad gjorde dig arg senast?
Jag vet inte, jag blir inte så ofta arg. Jag kan bli irriterad och besviken, trött och ibland tappar jag tålamodet men det är ytterst sällan jag blir arg. Jag vet ärligt talat inte när jag blev arg senast.

Vad åt du senast?
En clementin. Och till lunch åt jag blomkål och Kycklinggryta.

Vad är fånigt?
Min humor och personlighet. Ni skulle bara veta..!

Vad är gott?
Scones. Jag är inne i en djup scones-period.

 

Bild från när jag hade sconesfika.

Kommentera här: