En bra eftermiddag

Den här dagen kändes ganska så seg och motig i morse men sen efter ett tag började de släppa så smått. Solen sken och trots att jag var inomhus kändes det som allt blev lite lättare när de där strålarna är utanför fönstret. 
 
Efter jobbet stack jag direkt till gymmet där jag skulle ha en timmas PT-träning. Det blir inte lika regelbundet längre men när det väl blir är det så roligt! Det är roligt att träna med en PT men framförallt är det också lärorikt och inspirerande. Det känns bra att Henke som PT som inte bara hjälper mig att någon gång i framtiden hoppa lite längre utan också hitta en vettig vardagsträning som kroppen och mitt psyke behöver. Det kändes riktigt kul att köra ett pass idag! 
 
Att sedan får prata med kollegorna på jobbet, det blir så sällan nu, det är lycka!! Ren och skär lycka! Efter det åka hem och möta upp pappa för att äta kvällsmat och dricka te - hur bra slutar inte den här dagen? 
 
Jag behövde verkligen den här dagen. Får träna lite, prata av mig lite, träffa folk. Skratta och ja, bara känna att allt är okej. 
Inte den roligatse bilden där ute i industriområdet men det var i alla fall ljus när jag gick från jobbet. Gick visserligen lite tidigare än jag brukar göra annars men ändå!! 

Kommentera här: