"Farliga" fällor när man är sjuk

Nu när jag varit sjuk har jag haft ganska mycket tid över. Utöver att ha kollat lite för mycket på film har jag även hamnat en del på Pinterest. Kan ju bara säg så här. Det är "farligt". Så här har det låtit den här veckan

Ååååh. Ååååh. Åh. Så vackert. Jag vill också ha.
Hamnade bland väldigt fina, vita kök och ljusa, vackra rum. Vita väggar och möbler. Gröna växter som pryder. Vackert.

Lite senare:
Ååååh. Ååååh. Åh. Så vackert. Rena drömmen.
Den här gången var det vackra röda stugor med vita knutar. Vackra stugor i fina trädgårdar med blomsteräng.

Ytterligare lite senare:
Åååååh. Åååååh. Åh. Så vackert. Där vill jag också vara.
Vackra höstbilder. Träd i gyllene färger. Alléer av höstträd. Så vackert.

Så där fick jag liksom försöka hindra mig från att köpa de röda stugorna med vita knutar och vackra, vita kök samtidigt som jag fick hindra mig själv från att boka biljetten till Washington D.C.

Och här jag, hemma i Sverige utan stuga med vita knutar och vita kök och de svenska höstträden.

 Egen, svensk, höstbild
1 jeanna / bliss junkie:

skriven

Hahahaa! Känner igen detta så sjukt mycket. Ändå lyxigt att kunna ägna sig åt så mycket onödigt tänk som vi kan, visst?

Svar: Visst är det så :) Lyx att få gotta ner sig i vackra bilder och drömma sig bort :)
JHH

Kommentera här: