Vecka 9 - jaha?

Söndag kväll och jag skall jättesnart gå och lägga mig för mitt huvud går snart in i strejk om inte det får vila. Lång vecka om man ser till jobbet . Träningen sådär. Jag väljer att inte analysera mer ikväll för det skulle inte bli ärligt, jag är alldeles för trött för det. Det skulle bli alldeles för negativt och inte ge en riktigt bild av veckan. 
 
Därför blir det en kort sammanfattning som jag kommer ha nytta av om ett tag. (Fördel hade varit att analysera också men det får vara så här den här gången). 
 
Måndag: friidrott 
Tisdag: friidrott 
Onsdag : styrketräning 
Torsdag : vila 
Fredag : TRX 
Lördag : vila 
Söndag : vila 
 
Mycket vila den här Veckan men det är bara för att jag jobbar långhelg. Som vanligt efter långhelg blir det Dubbelpass imorgon måndag. Ser fram emot den här veckan. Det skall bli spännande. 
 
God natt :)
En bild från i onsdagskväll då jag hade satt mig i fåtöljen efter träningen och lyssnade på lite musik.  Under tiden hann alla andra som tränat avsluta dina pass och åka därifrån. När jag kom ur min lilla bubbla var det helt svart förutom vid rodd maskinerna. Var lite sugen att sätta mig ro men klockan var alldeles för mycket för det. 

Kommentera här: