Glad midsommarhelg

Jag brukar inte tycka om midsommar (eller nyår för den delen heller) men den här gången kan jag faktiskt skriva brukar för igår hade jag en fantastisk dag. 
 
Jag startade dagen med jobb. Det är så roligt att jobba sådana där speciella dagar för det är alltid så trevlig stämning. 
 
Efter detta åkte jag mot träningen. Ett eget inlägg om träningen kommer men jag kan i alla fall säga att det var soligt och blå himmel och varmt så att jag kunde träna i linne och önskade att jag haft shorts på mig. Mysig träning och väldigt nöjd.  
 
 
Efter det åka mot stugan. Familj och lite släkt på plats. God mat och sedan spel och väldigt mycket skratt. 
 
 
Det blev en skön midsommar tillslut. Det finns en fördel att inte ha höga förväntningar - besvikelsen blir inte alls stor eller snarare inte då. 
 
 
Morgonen har startat på altanen i solen. Fantastiskt väder denna morgon. Vackra stugan! Väldigt glad och nöjd över min gårdag och nu i dag ser jag fram emot att följa lag-em i friidrott via tv.
 
Hoppas ni haft en härlig midsommar och jag önskar er en fortsatt trevlig och glad midsommarhelg.
 

Kommentera här: