Skakande benträning, no stress och osynlig glädjedans

Har precis kört ett grymt benpass och ligger nu på golvet och tar igen mig. Kan tyckas lite underligt att jag placerat mig där men det har en helt naturlig förklaring -jag orkade inte sitta upp. Dagens träning var tuff mot benen men inte mot pulsen så jag är egentligen inte trött bara slut i benen.

En annan anledning till denna placering är lycka. Jag har semester nu, kan åka iväg och träna på kvällen, kan gå upp tidigt och träna om jag vill, jag behöver inte stressduscha. Jag älskar mitt jobb och tillvaron jag har annars men ärligt talat så njuter jag varenda stund just nu. Lyckan att bara få vara och få träna är underbar!!

Förövrigt gjorde jag en osynlig glädjedans innan. Ni skall se mina squat just nu. Mohahahha!! Långt ifrån perfekta men skillnaden från ett halvår sedan är galen!! Och jämför man med ett år sedan...det är lite som dag och natt. När det kommer till squat har jag inte samma kropp längre, det är galet bra!! Lång väg kvar men oj, vad bra det känns!!

Nu skall jag få lite liv i den här kroppen och duscha. Sedan skall jag hem och sova.

//En som njuter av (det lilla i) livet

Kommentera här: