Man skulle kunna tro det är ett aprilskämt

Vaknade tre i natt. Hejmensvärkvärreänpåväldigtlänge. Anledningen till att jag skriver det är att om jag hade skrivit magont hade folk kunna tro att jag är sjuk. Det är jag inte.

I alla fall. Till detta hör att jag har köpt nya tabletter till detta. De skulle vara likadana (de jag haft innan fanns inte). Men de hjälpte inte lika snabbt och dessutom kände jag mig mer borta än jag brukar efter det att jag tagit detta.

Så där ligger jag klockan tre...och kan inte somna om. Gaaah. Och klockan blir fyra och min kropp har en tendens att vara piggast då. Jaha... Och inte heller kan jag träna. För förkylningen sitter kvar och jag är rädd om mig.

Så jag har denna morgon försökt sova, Funderat på min träning. Försökt sova. Funderat på annat. Försökt sova...

Nu är det ljus ute. Tveksamt om jag kommer sova något mer just nu. Har ju ändå sovit 4.5 timma. Man skall ju inte klaga

Till saken hör också. Att detta är min sovmorgon. Det är annandag påsk och jag börjar halvnio istället för halvsex. Jag har längtat efter få njuta av detta. Det fick jag inte.

Man skulle kunna tro att jag just nu "genomlider" ett aprilskämt.
Det är det inte...

Kommentera här: