Höstfint

Igårkväll var jag ute på en promenad iklädd vindkläder, vantar - allmänt höstklädd i regnet. Det var lite blött men jag njöt ändå. Så länge man har bra kläder och inte behöver hålla sig torr brukar det vara helt okej att gå även när det regnar. 
 
Idag när jag vaknade (efter att ha sovit väääldigt länge) sken solen och idag är det en fin höstdag, om än lite blåsigt. Så vart vill hon nu komma? Bortsett från det här vädertjötet? Jo, man vet aldrig vad som väntar sig nästa dag. Det är det som är det charmiga. Även om det regnar kvällen innan så kan solen skina nästa dag. Och så är det i mycket i livet. Tror jag. 
 
 
 
1 AnnaWK:

skriven

Tack! Ja det var roligt att det uppmärksammades. Alla verkar inte lika glada som jag över att hösten är här så jag räknade upp massa bra saker med årstiden :)

Svar: Tycker jag du gör helt rätt i :) Man skall se det positiva, det låter väldigt klämkäckt men jag tror man kommer långt på det. Dessutom är hösten (ja när den inte regnar bort...det är visserligen mysigt en stund() väldigt vacker och mysig :)
JHH

2 Karin:

skriven

Åååh härligt med höstfärger!! :)
Vad kul att höra att du gillade "bilder som inte blev blogginlägg"-inläggen! :) Jag uppskattar verkligen alla dina kommentarer ska du veta!!

Kommentera här: