Liv(liga) punkter

Tänkte bjuda på lite punkter ur mitt liv just nu.
  • Varje vardagsmorgon ringer min klocka klockan 6. Under iaf ett år har jag försökt gå upp tidigt. Det gick bra när jag jobbade och behövde gå upp 05.15 men oj så trött jag var efter en termin med det. Efter de har det inte gått så bra. Inte heller den här morgonen. Hur svårt skall det vara att gå upp? Jag somnar ju innan 23??

  • Jag har suttit och skrivbordsjobbat idag. Vet ni hur roligt det är när man inte får göra det annars? Mums på alla dessa listor man kan skriva och framför allt kryssa för. Och vad nöjd man känner sig efteråt.

  • Jag har ont i halsen varje morgon när jag vaknar. Och lite huvudvärk. När dagen väl kommer igång har det försvunnit. (fast i skrivandet stund hostar jag ganska rejält..?) Någon mer än jag som upplever detta?

  • Som ni kanske förstår så kommer jag inte på mycket annat att skriva om...


Kommentera här: