31 600 kr är det nya kilopriset


Veckans värsta är helt klart att det första kilot hummer gick för 31 600 kr. Det är vansinnigt! Det är sjukt! Och jag har verkligen hakat upp mig på det höga priset. Om jag så letade efter varenda en-krona jag har hemma så skulle jag aldrig komma upp i den summan (och sedan ha pengar till mat, för så länge klarar man sig inte på hummer). Men om jag nu hade haft de här pengarna, ja då hade jag lagt dem något annat.

Därför har jag nu gjort en liten lista på saker som man skulle kunna få för 31 600 kr.
  • Du kan köpa årskort av finaste valör på Sportlife i 6,7 år.
  • Eller vad sägs om tre riktigt, riktigt (!) bra datorer?
  • 80 st bokhyllan Billy på IKEA kan du också köpa
  • Du kan köpa 3 160 cheeseburgare på donken...
  • ...eller 958 stycken chipspåsar (OLW)
  • Du får ca 162 årskort på Liseberg (årets pris)
  • Om inget av det här känns bra så kan du köpa 31 600 klubbor.


Här kan man få ett och annat för 31 600 kr!

1 L ♥/ w a z u p:

skriven

Ja det är ju helt galet vilket pris det är :O och kul med listan, haha, då får man verkligen perspektiv på det!



Tack för att du tog dig tid att svara om appen :) Synd med bilderna men är nog som du säger, den kommer säkert bli bättre och bättre när den används lite och de vet vad som bör fixas till :) jag hoppas den kommer till min telefon också snart!

2 Alexandra:

skriven

Waah!!?? viket pris :O

Kommentera här: