Bloggutmaning



Jag har blivit utmanad av AnnaWK att avsluta de här fem meningarna och sedan skicka utmaningen vidare till fem andra bloggare.

1. När ingen ser eller hör mig… Så pratar jag för mig själv. Ibland kommer jag visserligen på mig själv med att prata med just mig själv när andra är i närheten, då slutar jag.

2.
Jag går aldrig hemifrån utan…
Om jag skall iväg (och inte bara på promenad) så tar jag med mig mobil och plånbok. Bilnyckel är också bra om man skall köra.

3. Min blogg heter som den gör för att jag…
Under ett tag på gymnastiet kallades JHH. Det står för Johanna-Hanna-H...(och så mitt efternamn). Jag använder det i alla lägen, skriver under oviktiga papper, när jag avslutar mail med människor som känner mig osv osv.  Dessutom har jag och min bror samma initialer så det är användbart här hemma med. Jag trivs riktigt bra med JHH.

4. Om jag vågade skulle jag…
Träna på gruppträningar, det verkar så sjukt roligt. Men ni vet...min "lillla" rädsla/fobi att träna med andra...hindrar mig.

5. Om tio år kommer jag att…
Jag tränar riktigt mycket, kanske gör något i en liten friidrottsklubb någonstans. Och kanske har familj (det där sista hoppas jag att de som tjatat på mig inte läser)

Och så skall det här skickas vidare till ytterligare fem bloggar:
Jag utmanar följande bloggar: Tjofftjoff, Jess, Elin Amanda och Helena
1 Malin:

skriven

Sv. Jag tycker det är roligt att springa, lyssnar på musik så då går tiden fort, sen hade jag löpning en timme på mitt träningspeogram så då måste jag köra de:)

2 snigelpicka:

skriven

Åh jag tycker det är så skönt ibland att bara lämna mobilen hemma. Även om det iofs är rätt svårt, man är ju typ beroende av den :P



Kram /pickan

3 anna:

skriven

kul inlägg :)

4 Karin - tjofftjoff:

skriven

Intressant! :D Antar utmaningen, ska skriva senare ikväll ;)

Kommentera här: