Strul och lite strul till?



Det verkar som om det varit lite strul med blogg.se. Så i söndags så försökte jag lägga upp en bild till ett inlägg men det fungerade inte alls. Eftersom det kändes som inlägget inte skulle bli något alls utan bilden så valde jag inte publicera den och sedan under dagen så fortsatte problemet. Jag upptäckte att det var inte bara jag som hade problem och jag insåg att det var ingen idé att lägga massa tid på något som inte skulle fungera. Igår satt jag hela dagen (och då överdriver jag verkligen inte!!) i skolan och pluggade samt pluggade lite till. Här har ni anledningarna till att det inte har kommit upp några inlägg. Men nu har jag tid att skriva lite så då kanske det dyker upp något till.


Två vilder från i söndags då jag pluggade och det var riktigt vacker väder dock blåste det lite och det gjorde att det blev svårt att läsa men klädnypor är en bra uppfinning och kan användas till mer än bara nypa kläder.
1 Emma:

skriven

Tyckte det va ovanligt många som kommenterade! ;)

2 Emma:

skriven

Kul att höra! :)



Smart med klädnypan!

Kommentera här: