Träning: Onsdag 16 mars 2011

Dagens träning: Jag vet att jag tränande igår men jag tycker inte det skall vara så farligt att träna så här tätt inpå när det är såpass enkelt träning! Men imorgon då lovar jag att jag skall vila (för er som blir oroliga)

Dagens pass:
Pass 2.3

5 min. rask gång

2 min. joggning

4 min. rask gång

2 min. joggning

1 min. rask gång

Styrka:
3*15 magövning (nedre)
3*15 ryggövning 1
3*15 ryggövning 2
2*10 magövning (övre)

Idag kan man se att jag höll en lite lägre hastighet än de andra gångerna men däremot höll jag samma tempo båda gångerna jag joggade. Jag vet inte riktigt hur jag skall göra men det känns ju bättre att göra så så att jag orkar i längden.




Jag skall verkligen se till att jag springer tre gånger i veckan. Sedan kommer jag åka utomlands en vecka samt åka på läger, som kommer stoppa träningen men jag hoppas att bli klar till sommaren. I alla fall så jag några gånger under sommaren kommer få njuta av att kunna springa/jogga 5 km någolunda bra.