Snö, hagel, regn, vantar och en flamsig Johanna



Igår lånade jag min väns lägenhet under några timmar och kunde på så sätt titta på den fantastiska tävlingen i skidskytte. När jag skulle gå därifrån till praktiken (en promenad på 8, max 10 minuter) så han det snöa, hagla, regna. Det är då jag inser att det månaden är mars och att jag bor där jag bor. TUR att jag har vantar så jag inte fryser!

Idag skall jag (förhoppningsvis) träna lite.  Det kommer nog inte bli så mycket träning men bara en liten gnutta friidrottsträning får ju mig att bli så mycket lyckligare. Det var så länge sedan jag tränade inomhus och friidrott. Så igårkväll så tog jag fram inomhuskläderna och testade dem. Kalla mig galen men oj så mycket jag tycker om det där!

Vad som skulle vara (egentligen inte alls) roligt, det skulle vara om nästa stycke började på imorgon, för att följa mönstret som jag skapat. Men jag har inget att skriva om morgondagen. Förhoppningsvis kommer jag ha träningsvärk. Vi får väl se, jag hoppas det här blir en bra dag.


En flams-Johanna




Kommentera här: